+ Odpowiedz na ten temat
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 32

Temat: Co na ból mięśni?

  1. #11
    bananowa
    Senior Member bananowa is on a distinguished road

    Domyślnie

    Mi na bóle mięśni pomaga rozciąganie ich, albo kolejny wysiłek fizyczny, ale już o mniejszym natężeniu. Z tabletek podobno dobrze spisuje się magnez wzięty przed ćwiczeniami.

  2. #12
    ejan
    Senior Member ejan is on a distinguished road

    Domyślnie

    Magnez tak, więc warto łykać suplementy, które go zawierają, m.in Actibion oraz banany ;p Actibion jest dobry, bo zawiera jeszcze żelazo, witaminy z grupy B oraz C a przy okazji zmniejszają uczucie zmęczenia i znużenia

  3. #13
    Gosiak
    Junior Member Gosiak is on a distinguished road

    Domyślnie

    odpocznij i rozciągaj to złota zasada na ból mięśni i staraj się rozchodzić. najgorzej to zasiedzieć ból. szybciej mija jak się ruszasz, ale bez szaleństw. lepiej np spokojny spacer czy właśnie rozciąganie

  4. #14
    Kornelia Pruszewska
    Member Kornelia Pruszewska is on a distinguished road

    Domyślnie

    Cytat Napisał comet Zobacz post
    Dziewczyny, co robicie kiedy bolą Was mięśnie od przeciążenia? Głupia byłam i w weekend zabrałam się znajomymi rowerem na 80km. Póki jechałam było dobrze, ale teraz tak bolą mnie mięśnie nóg, że nawet nie mogę normalnie usiąść. Poradźcie mi coś proszę
    A rozciągnęłaś mięśnie po takiej przejażdżce ??? Bo jeśli nie to teraz już pozamiatane i musisz przeczekać.
    Aby zobaczyć link musisz się zarejestrować: Rejestracja

  5. #15
    Klaudi
    Member Klaudi is on a distinguished road

    Domyślnie

    Ja zawsze przed ćwiczeniami czy większym wysiłkiem robię rozgrzewkę, a po zakończonej aktywności - obowiązkowo! - rozciąganie. W takiej sytuacji jak Twoja proponuję stretching, umiarkowany ruch aż do ustąpienia efektów, rozgrzewające kąpiele

  6. #16
    spineczka23
    Junior Member spineczka23 is on a distinguished road

    Domyślnie

    Masaże rozluźniające i streaching, najgorzej jest zaprzestać ruchu, bo wtedy mięśnie będą boleć dłużej.

  7. #17
    samba_mamba
    Senior Member samba_mamba is on a distinguished road

    Domyślnie

    To prawda, ale takie bolące mięśnie dobrze jest też dodatkowo rozgrzewać jakąś maścią albo kremem, niezależnie od tej właściwej rozgrzewki. Miałam problem z łydkami wiecznie i trenerka mi podpowiedziała, żeby tak robić. Faktycznie pomogło.

  8. #18
    asap
    Member asap is on a distinguished road

    Domyślnie

    Zdecydowanie Aby zobaczyć link musisz się zarejestrować: Rejestracja - ja masuje sie nimi po treningach ale te w momencie gdy cos mnie po prostu boli i cudownie to dziala - rozmasowuje sciągnięte i obolałe mięśnie wręcz rozkosznie

  9. #19
    marysia.co
    Senior Member marysia.co is on a distinguished road

    Domyślnie

    Najważniejsze jest rozciąganie po każdej aktywności, bez względu na to jak intensywna ona jest.

  10. #20
    Naiwka
    Senior Member Naiwka is on a distinguished road

    Domyślnie

    Na ból mięśni najlepiej działa masaż. Masaż leczniczy ukoi ból i sprawi, że poczujesz się lepiej. Tutaj: Aby zobaczyć link musisz się zarejestrować: Rejestracja możesz umówić wizytę przez siedem dni w tygodniu. Masażysta odwiedza klientów w domu.

+ Odpowiedz na ten temat
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Search Engine Optimization by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.