+ Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Temat: Co na ból mięśni?

  1. #1
    comet
    Senior Member comet is on a distinguished road

    Domyślnie Co na ból mięśni?

    Dziewczyny, co robicie kiedy bolą Was mięśnie od przeciążenia? Głupia byłam i w weekend zabrałam się znajomymi rowerem na 80km. Póki jechałam było dobrze, ale teraz tak bolą mnie mięśnie nóg, że nawet nie mogę normalnie usiąść. Poradźcie mi coś proszę

  2. #2
    orchi
    Junior Member orchi is on a distinguished road

    Domyślnie

    Odpocznij jeden dzień a po tym lekko się poruszaj bo nic nie działa lepiej na zakwasy jak ruch a gdy dalej będzie boleć to smaruj maścią, są specjalne takie do urazów czy stłuczeń i w takich przypadkach działają

  3. #3
    tetryl
    Member tetryl is on a distinguished road

    Domyślnie

    no głupia byłaś masz kare trzeba było rozgrzewke przynajmniej zrobić to zakwasy nie byłyby takie mocne. Trzeba odczekaćprzypuszczam że z 3 dni przynajmniej.
    nie stosuj tylko czegoś takiego jak altacet bo to nie pomożę prędziej polecam Viprosal B

  4. #4
    orchi
    Junior Member orchi is on a distinguished road

    Domyślnie

    tetryl ma rację altacet to badziewie. A Viprosal B też kiedyś stosowałam i sprawdził się poza tym myślę, że 3 dni to trochę przesada ale zrób jak uważasz, jak poczujesz się lepiej to poruszaj się bo takie mięśnie zakwaszone w bezruchu to też niedobre rozwiązanie.

  5. #5
    tetryl
    Member tetryl is on a distinguished road

    Domyślnie

    3 dni są zależne od tego ile wcześniej ćwiczyła i jaka była jej kondycja, nie jest powiedziane ile to potrwa ale na drugi dzień będzie umierać a kolejne dni dopiero przyniosą ulge. Viprosal B dobry

  6. #6
    orchi
    Junior Member orchi is on a distinguished road

    Domyślnie

    Na zakwasy najlepszy ruch, mniejszy ale RUCH. Możesz jeden dzień odpocząć ale bez sensu robić długą przerwę bo po powrocie do treningów ciężko będzie. Masz nauczkę i pewnie już tak nie zrobisz

  7. #7
    tetryl
    Member tetryl is on a distinguished road

    Domyślnie

    na zakwasy najlepszy streching no mówie trzeba jeszcze spokojnie po treningu rozciągnąć mięśnie tak by mogły spokojnie wrócić do prawidłowego funkcjonowania i nie powinno być później problemów z zakwasami

  8. #8
    orchi
    Junior Member orchi is on a distinguished road

    Domyślnie

    Albo przed wysiłkiem rozgrzewaj się bardziej, nie ma sensu bez ruchu wcześniejszego wsiadać na rower na tak długą wycieczkę. Mięśnie nie wytrzymały a wystarczy wcześniej się rozgrzać lub dzień, dwa dni wcześniej poćwiczyć by w następnych dniach było lżej im.

  9. #9
    comet
    Senior Member comet is on a distinguished road

    Domyślnie

    Cytat Napisał tetryl Zobacz post
    no głupia byłaś masz kare trzeba było rozgrzewke przynajmniej zrobić to zakwasy nie byłyby takie mocne. Trzeba odczekaćprzypuszczam że z 3 dni przynajmniej.
    nie stosuj tylko czegoś takiego jak altacet bo to nie pomożę prędziej polecam Viprosal B
    No wiem, nie musicie mi powtarzać Człowiek na błędach się uczy. Spróbowałam tej maści i jest świetna. Bardzo dobrze zwalcza ból, także polecam innym w podobnej sytuacji

  10. #10
    ejan
    Senior Member ejan is on a distinguished road

    Domyślnie

    A elektrostymulatory na ból mięśni nie pomogą? Działają na ból kręgosłupa, stóp, dłoni, kolan, ale i na bóle kości i stawów ... ma także zapobiegać bólom przewlekłym, a w tym i mięśni. Hurtownia econova prowadzi ich sprzedaż.

+ Odpowiedz na ten temat
Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Search Engine Optimization by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.